Baner reklamowy laminowany 440 już od 16,00 złotych netto.   Baner reklamowy laminowany 510 już od 19,50 złotych netto.     Biuro obsługi klienta czynne od 8:00 do 16:00 ikona607 281 104  ikonabok@milladruk.pl 

Oblicz cenę produktu

{{param.getParameter().title}} Automatycznie zmieniono ze względu na brak w asortymencie
{{error}}
?

{{parameterValue.value}}:
Trwa wgrywanie pliku, proszę czekać
Pliki można wgrać również w późniejszych etapach zamówienia.

Baner powlekany

{{controller.getProduct().getLastParameter().parameter.title}} Cena netto Cena brutto Czas realizacji Zamów
{{cartElement.getLastParam().parameterValue}}
{{cartElement.realization}} (dni)
{{error}}
do koszyka
Dodawanie do koszyka...
Dodano do koszyka
Pobierz pdf
Wysuń pozostałe wyceny
Pokaż mniej
Proszę poprawić błędy w formularzu
wczytywanie...
{{controller.cartElementsError.message}}

Klikniij aby zamówić wykonanie projektu dla produktu baner reklamowy powlekany

Który rodzaj banera wybrać ? Poniżej przedstawione są rodzaje materiałów z jakiego wykonane są banery oraz przedstawimy najbardziej odpowiednie formy wykorzystania każdego rodzaju banera.

Rodzaje banerów frontlit dostępne w milladruk.pl.

Frontlit jest jednym z najpopularniejszych materiałów stosowanych w produkcji reklamy. Jest to tkanina o strukturze siatki poliestrowej pokryty polichlorkiem winylu, potocznie zwanym PCV. Materiał ten występuje w dwóch wariantach – powlekany oraz laminowany.

Baner powlekany – jest to materiał, którego struktura w trakcie procesu produkcji podawana zostaje obróbce termicznej polegającej na zatapianiu np. w płynnym PCV. Poprzez taki proces technologiczny, struktura materiału znacząco zyska na wytrzymałości.

Baner laminowany – różni się tym, od banera powlekanego, że struktura materiału zostaje zalaminowana folią wykonaną np. z PCV. Materiał taki jest mniej wytrzymały, jednak znacznie sztywniejszy do banera powlekanego.

Na wytrzymałość banera mają wpływ również inne czynniki, należy do nich zaliczyć gramaturę, która przekłada się na grubość materiału oraz gęstość włókien struktury materiału, która przekłada się na odporność na zrywanie.

Gramatura:

Frontlit występuje w różnych gramaturach od 270 – 900 g/m2. Do produkcji banerów wykorzystywane są gramatury z zakresu 440 g – 550 g/m2. W naszej drukarni stosujemy gramaturę 440 g/m2 oraz 510 g/m2. Banery o gramaturze 440 g najczęściej stosujemy dla krótkich ekspozycji i promocji. Natomiast 510 g będzie najlepszym wyborem z uwagi na dużą wytrzymałość przy zachowaniu odpowiedniej elastyczności materiału.

Gęstość włókien:

Frontlit powlekany od laminowanego różnią się znacząco od siebie. Przy założeniu, że posiadamy materiały o tej samej grubości to materiał laminowany zazwyczaj osiąga ilość włókien na 1 cm2 w ilość 10×10 natomiast materiał powlekany ma tych włókien 20×20 – czyli wartość ponad dwukrotnie wyższą.  Przekłada się do jednoznacznie na odporność materiału na zrywanie.

Przy odpowiednim wyborze rodzaju banera reklamowego najważniejsze jest jednak jego przeznaczenie.

Baner powlekany znakomicie sprawdzi się w:

  1. reklamie zewnętrznej,
  2. miejscach narażonych na porywy wiatru,
  3. miejscach mocno nasłonecznionych,
  4. reklamach długoterminowych

Baner laminowany sprawdzi się natomiast w:

  1. reklamie wewnętrznej i zewnętrznej,
  2. miejscach z bezpośrednim oparciem dla materiału,
  3. miejscach o umiarkowanym nasłonecznieniu,
  4. reklamach średniookresowych – do 1,5 roku

Na żywotność reklamy ma wpływ również rodzaj druku jaki został zastosowany – eko-solwent, mild-solwent, twardy solwent, dodatkowe zabezpieczenia w postaci laminatu oraz rodzaj oczkowania banera. 

Baner laminowany jak i baner powlekany są bardzo dobrą, wielkoformatową i długookresową formą reklamy. Przy wyborze odpowiedniego materiału należy głównie sugerować się jego przeznaczeniem, czasem oraz miejscem ekpozycji.